Big V Store

Concept Big V Store

's Werelds eerste duurzame en veganistische warenhuis
Het is niet altijd even gemakkelijk om goede en bewuste keuzes te maken, omdat dit vaak veel tijd en energie kost. Het doel is om bewust consumeren makkelijker te maken voor iedereen, zodat de drempel naar duurzaam consumeren wordt verlaagd.
Big V Store, ruimtelijk programma

Duurzaam en bewust consumeren

Big V Store heeft een warenhuis met kleding, accessoires, supermarkt, huis, tuin en keukenartikelen. Maar ook een restaurant, koffiebar, informatie punt en een ruimte voor workshops en presentaties.

Big V Store is charmant en stijlvol, vertelt een verhaal, is zo min mogelijk belastend voor de natuur en staat voor bewust, verantwoord en ethisch design.

Alleen bij Big V Store ervaar je het totaalaanbod van een warenhuis en wordt je ontzorgd in een meer bewuste en veganistische levensstijl.

Conceptontwikkeling

Vanuit verschillende invalshoeken tot essenties en inzichten komen.

Big V Store, cijfers en feiten
Big V Store, DNA
Big V Store, personas
Big V Store, moodboard

Resultaat

“De Plekkenmakers spraken me aan vanwege het ‘totaalconcept’. Met specialisten in architectuur, trends en merkstrategie wordt je compleet ontzorgd. Door hun input werd mijn eigen verhaal ook. Ik ben trots op het tastbare eindresultaat van het Brandbook. Het traject met de Plekkenmakers geeft energie en zelfvertrouwen en was ook een leerproces voor mezelf. Ook heb ik kennis gemaakt met tools om inzicht te krijgen in consumenten en dit professioneel te vertalen naar mijn project.”

– Martha Visser –

Big V Store, impressie
Big V Store, doelgroepsessie
Big V Store, vers fruit
Big V Store, koffiecorner
Big V Store, locatie analyse

’s Werelds eerste duurzame en veganistische warenhuis

Big V Store, we like you too

Gerelateerde plekken

We maken plekken die kloppen. Gebieden die iets te bieden hebben. En gebouwen die wat betekenen. Bekijk onze plekken en concepten.

Michel Kolenbrander

Wil je meer weten
over dit bericht?

Neem contact op met Michel als je meer over dit onderwerp wilt weten.

Michel is conceptontwikkelaar en strateeg bij De Plekkenmakers. Hij combineert zijn achtergrond in hotellerie en hospitality met kennis van merkstrategie, innovatie en creativiteit. Hij is analytisch en conceptueel sterk, denkt in beelden en is een kei in het faciliteren en visualiseren van creatieve sessies.

michel@deplekkenmakers.nl
06-46017133