
Badhotel Renesse
Project
Badhotel Renesse
Resultaat
Brandbook
Kenmerken
architectuur, concept, hospitality concepting, interieur, positionering

Badhotel Renesse
Eigenaar Olav Davidse wilde zijn succesvolle Badhotel in Renesse blijven ontwikkelen en de, van oudsher, onderscheidende marktprofilering van het Badhotel in relatie tot welzijn en vitaliteit vergroten.
Als stip op een vijfjarige horizon, werkten De Plekkenmakers naar een kloppende gastbeleving als kapstok én fundament om investeringsbeslissingen te toetsen. Het DNA van Badhotel Renesse is het uitgangspunt voor een authentieke beleving die aansluit bij de verwachting van gasten.
N.a.v. een architectonische analyse bevelen wij aan de diversiteit aan gebouwen en verblijfsplekken te vergroten en de tuin te gebruiken om het Badhotel als geheel te beleven. Efficiënte nieuwbouw op de plek van de familie-appartementen levert Badhotel Renesse 12 extra villakamers op.
.
Conceptontwikkeling
Vanuit verschillende invalshoeken tot essenties en inzichten komen.




Resultaat





Verfrissende klassieker … aan Zee!
